Negyedikes segédeszközök matematika órára

 NEGYEDIKES SEGÉDESZKÖZÖK MATEMATIKA ÓRÁRA

Összegyűjtöttem, megszerkesztettem a negyedikeseknek készült, szóló táblákat, segédeszközöket matematika órára, melyek nagy részét én készítettem, s ezeket használtam az évek során.

Remélem a gyerekeknek és tanítóiknak is hasznos segítséget adnak.

















SEGÉDTÁBLÁK AZ ÍRÁSBELI MŰVELETEKHEZ




DIGITÁLIS OLDALAK GYŰJTEMÉNYE A MATEMATIKA TANÍTÁSÁHOZ

























LINKGYŰJTEMÉNY

Összeállítottam egy linkgyűjteményt negyedikeseknek, mely a játékok, videók mellett több olyan linket is tartalmaz, melyek segíthetik a tantárgy tanítását (számegyenesek, segédanyagok, feladatlapok, stb)

ITT TALÁLHATÓ A NEGYEDIKES MATEMATIKA LINKGYŰJTEMÉNY

A letöltött fájlból közvetlenül elindíthatóak a játékok, videók, eljuthatunk a feladatlapokhoz, eszközökhöz.

SZÁMEGYENESEK


ITT TALÁLHATÓ A BEJEGYZÉS A SOK-SOK LETÖLTHETŐ SZÁMEGYENESSEL

KISOKOS
























Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Első tanítási napra - mindenkinek

Versek, mesék, történetek március 15-ről

Többféle iskolai naptár a 2024-2025-ös tanévre