Magyarország tájai - összefoglalás

 MAGYARORSZÁG TÁJAINAK ÖSSZEFOGLALÁSÁHOZ SEGÉDANYAG

Negyedikes környezetismeret órára készültem evvel a bejegyzéssel, amiben segítséget szeretnék adni ahhoz, hogy érdekes, izgalmas óra keretében foglalhassuk össze a tájakról tanultakat.

Szerkesztettem és nagy méretben kinyomtattam egy Magyarország vaktérképet, s egy ugyanakkora térképet, melyen a tájak is fel vannak tüntetve. 



A tájakat szétvágtam, lamináltam, mágnessel láttam el s így folyamatosan használtuk, mikor a tájakat tanultuk már akkor is. 





Az összefoglalásnál csapatokat alkotunk a gyerekekből s minden csapat kap egy tájat, amihez ki kell gyűjteniük a tájra jellemző tulajdonságokat (mutatom az álatalam kigyűjtötteket, melyeket szétdarabolva, felvágva kiteszek eléjük s innen kell majd válogatniuk) s felkészülni egy kis beszámolóval a tájról.







Plusz információkat kereshetnek a térképen, interneten, rajzolhatnak is róla. 

Óra végén minden csapat beszámol a saját tájegységéről.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Első tanítási napra - mindenkinek

Versek, mesék, történetek március 15-ről

Többféle iskolai naptár a 2024-2025-ös tanévre