Húsvéti feladatok negyedikeseknek - matematika órára és máskorra

 HÚSVÉTI FELADATOK NEGYEDIKESEKNEK - MATEMATIKA 

                                   ÓRÁRA ÉS MÁSKORRA

Nagyon sok húsvéti, húsvéttal kapcsolatos feladatot, rejtvényt gyűjtöttem össze ebbe a bejegyzésbe elsősorban negyedikeseknek.

Főként matematika feladatokról van szó, de néhány egyéb feladat is van a bejegyzésben.

Egy részüket én készítettem, szerkesztettem, más részüket gyűjtöttem, a neten találtam,

Feladatlapokat, rejtvényfüzeteket lehet szerkeszteni belőlük.

FELADATLAP



SZÁMOS SZÍNEZŐ




SZÁMOLJ ÉS RAJZOLJ!


FELADATLAP



PLUSZ FELADATOK









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Első tanítási napra - mindenkinek

Versek, mesék, történetek március 15-ről

Többféle iskolai naptár a 2024-2025-ös tanévre